czwartek, 14 kwietnia 2011

Blog azjofilki dostępny na facebook

Szanowni azjofile!
Z wielką przyjemnością zawiadamiam, że od dziś blog azjofilki ma swoją stronę na facebooku. Sama jestem chyba trochę uzależniona od tego serwisu (który pieszczotliwie zwykłam zwać Mordoksięgą), ponieważ dzięki niej mogę śledzić w jednym miejscu wszystkie strony i blogi, które lubię (a przynajmniej większość z nich). Jednakże, sama nie myślałam dotąd o założeniu fanpage. Dlaczego nie? Teoretycznie nowe posty są automatycznie pokazywane w moim profilu via RSS dzięki usłudze twitterfeed, ale przecież nie wszyscy fani tego bloga mają mnie w znajomych.
Tak więc, blog jest sobie teraz na fb. Będę tam umieszczać (a raczej twitterfeed będzie umieszczał) powiadomienia o nowych notkach, a być może nadarzą się też obrazki, krótkie wiadomości czy ciekawe linki na youtube.
Serdecznie zapraszam do lubienia mnie i obiecuję solennie, że nowe notki pojawią się w moim zapuszczonym azjofilskim kącie już niebawem.

W końcu konkurencja nie śpi ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz